У 2006 році тодішній графічний дизайнер Юлія Бродська відмовилася від комп’ютера на користь паперового мистецтва. Це завжди викликало для неї особливе захоплення, і тепер вона малює папером, а не на ньому. Унікальні образи художника, без сумніву, привертають увагу; вона використовує порівняно просту техніку квілінгу, щоб акуратно вирізати та зігнути матеріал у пишні, яскраві 3D-дизайни.
Ілюстрації Бродської прикрасили рекламні кампанії таких компаній, як Target, Sephora та Starbucks, але вона також створила серію портретів, які відзначають її любов до ремесла. Ці деталізовані роботи – це кольорові зображення людей та фантастичні персонажі. Використовуючи зігнуті паперові смужки, вона формує візерунки, які перетворюються в зморшки на чиїйсь шкірі або складки на светрі.
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
Джерело: mymodernmet.com